Log in

Produkty: 0

Suma: 0,00 zł

eBiuletyn-Newsletter

Zakupy w internecie to przyjemność i szybkość, o każdej porze dnia i nocy możesz nas odwiedzić i zapoznać się z ofertą!

Zapraszamy!

 

Oferta

 

Ofertę sklepu internetowego www.zima.slask.pl stanowią tylko oryginalne i nowe produkty zamieszczone w katalogach działających na rynku polskim i zagranicznym wybranych wydawców i dystrybutorów muzyki, tekstyliów, książek i czasopism.

 

Rejestracja

 

Jeżeli dokonujecie Państwo zakupów na www.sklep.zima.slask.pl pierwszy raz prosimy o zarejestrowanie się („strefa logowania”) w systemie poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Dzięki zarejestrowaniu i zalogowaniu się system sklepowy będzie w stanie rozpoznać Państwa jako stałych użytkowników sklepu.

 

Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest konieczne, aby założyć konto i uzyskać możliwość dokonywania zakupów w naszym sklepie internetowym.

Na podstawie danych z formularza dostarczymy zamówione towary pod wskazany adres.

Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub, po wcześniejszym zgłoszeniu fakturę VAT.

Uwaga! Formularz rejestracyjny wystarczy wypełnić tylko raz.

 

Dane klientów są wykorzystywane przez ZIMA Firma Fonograficzno - Handlowa w celach promocyjnych i marketingowych:

1. Wysyłki zamówionego towaru

2. Promocji własnych produktów i usług (po wyrażeniu zgody przez klienta) Oznacza to, że:

- rejestrując się w naszym sklepie klient - zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. nr 133 poz 883 z późniejszymi zmianami) - wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych przez nas w celach wymienionych w pkt. 1.

- dodatkowo (pkt. 2) klient może zgodzić się na otrzymywanie informacji handlowych (np. informacji o nowościach czy promocjach) drogą elektroniczną przygotowywanych przez nas, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. nr 144 poz. 1204 z późniejszymi zmianami);

- w każdej chwili klientowi przysługuje prawo do wglądu oraz korekty danych osobowych. W tym celu należy kontaktować się z nami elektronicznie lub telefonicznie. Można też zrobić to osobiście logując się na stronie sklepu.

 

Zakupy i płatności

 

Po wyszukaniu interesującego produktu można od razu zamieścić go w koszyku (czerwony pasek „dodaj do koszyka”) lub zobaczyć jego opis i dopiero wtedy zdecydować się na zakup.

Zawartość koszyka można sprawdzić w każdym momencie, klikając na przycisk "koszyk".

 

Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-mail potwierdzający zamówienie. W przypadku zamówień płatnych przelewem, e-mail będzie zawierał numer konta bankowego, na które należy dokonać płatności.

 

W naszym sklepie istnieje możliwość zapłaty za zakupione towary:

- płatnością elektroniczną (ePrzelew, karta kredytowa realizowane przez DotPay)

- za pobraniem

- przelewem tradycyjnym na wskazane przez nas konto bankowe.

 

Płatność przelewem tradycyjnym i DotPay oznacza, ze realizacja zamówienia zostania rozpoczęta po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto.

UWAGA! Jeżeli wybraliście Państwo płatność przelewem tradycyjnym, numer konta do wpłaty otrzymacie Państwo w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.

 

Płatność za pobraniem oznacza, że po złożeniu zamówienia wyślemy zamówiony towar, ożystajac z usług Poczty Polskiej a płatność nastąpi przy odbiorze, u listonosza lub w placówce pocztowej najbliższej adresowi, jaki został wpisany przez klienta..

 

W przypadku braku towaru i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy najpóźniej w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia.

Jeśli zapłata za towar nastąpiła z góry – zwrócimy Klientowi należność za towar, w ciągu 14 dni roboczych od anulowania zamówienia.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie towarów wynikające z błędnie podanych przez Klienta danych lub niepoprawnego adresu dostawy.

Liczba sprzedawanych towarów objętych promocją lub podlegających wyprzedaży jest ograniczona. Realizacja zamówień na te towary odbywa się w kolejności, w jakiej zostały one skutecznie zamówione przez Klientów, aż do wyczerpania ich zapasów.

 

Koszty wysyłki i terminy realizacji zamówień

 

Na terenie Polski:

 

Realizujemy za pomocą Poczty Polskiej.

Koszty przesyłki doliczane do kwoty zamówienia:

 

Kwota zamówienia

PŁATNOŚĆ PRZED WYSYŁKĄ (Przelew/płatność DotPay) - wysyłka listem poleconym

PŁATNOŚĆ PRZED WYSYŁKĄ (Przelew/płatność DotPay) - wysyłka listem poleconym priorytetowym

PŁATNOŚĆ PRZED WYSYŁKĄ (Przelew/płatność DotPay) - wysyłka Pocztex 48

PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE Paczka Pocztex 48

do 124,99 zł

7,00 zł

9,00 zł

8,00 zł

11,00 zł

od 125,00 zł

0 zł

0 zł

0 zł

0 zł

 

 

Termin realizacji jest uzależniony od szybkości działania Poczty Polskiej i wynosi maksymalnie 2 – 3 dni w przypadku usługi Pocztex 48 i listu priorytetowego lub 4-5 w przypadku zwykłej przesyłki poleconej ( dotyczy tylko dni roboczych, należy uwzględnić wolne dni). Jest to orientacyjny czas, nie odpowiadamy za ewentualne nieprawidłowości ze strony Poczty Polskiej.

Uwaga! Zamówienie płatne przelewem/kartą jest kompletowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Koszt wysyłki nie zależy od wagi przesyłki.

Radzimy w miarę możliwości zamawiać razem ze znajomymi – ew. koszty wysyłki rozkładają się.

Jeśli klient nie odbierze wysyłki jest automatycznie skreślany z naszej bazy.

 

Wysyłka za granicę:

 

W wypadku wysyłki za granicę obowiązuje tylko wpłata na konto. Zamówiony towar wysyłamy tylko przesyłkami priorytetowymi.

Europa: 43,00 zł

Pozostałe kontynenty: 60,00 zł

Przy wysyłce zagranicznej nie obowiązuje rabat kwotowy 125,00 zł!

 

 

Koszt wysyłki za granice do 2 kg.

 

Towary i ceny

 

Na stronie www.zima.slask.pl zamieszczone są informacje na temat oferty sklepu. Oferujemy towary znajdujące się w bazie Sklepu, za pośrednictwem Internetu;

Ceny prezentowane w sklepie:

a. zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;

b. zamieszczone przy oferowanym produkcie nie zawierają kosztów przesyłki.

Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie www.sklep.zima.slask.pl przy produkcie w chwili składania zamówienia przez Klienta;

Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest na stronie po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy i formy płatności;

Firma ZIMA zastrzega sobie prawo do dokonania na bieżąco zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży.

Do wartości zamówionych towarów zostaną doliczone koszty wysyłki, zgodne z tabelą opłat

 

 

Zmiany w zamówieniu

 

W trakcie dokonywania zakupów, w koszyku (krok 1 z 2) można zmienić adres dostawy oraz adres do faktury. Po kliknięciu na "podaj inny adres dostawy" lub "podaj inny adres płatnika" będzie można wprowadzić nowy adres lub wybrać istniejący adres z listy dostępnych adresów.

Chcąc zmienić dane do faktury bądź adres do wysyłki po złożeniu zamówienia, należy skontaktować się z nami telefonicznie lub meilowo na adres: sklep@zima.slask.pl

Jeżeli zamówienie zostało już przekazane do realizacji nie będzie możliwości dokonania zmiany adresu dostawy.

Zmian w zamówieniu można dokonać do momentu skompletowania zamówienia.

Rezygnacji z całości lub części zamówienia można dokonać w przypadku, gdy zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane i wysłane.

 

Reklamacje i zwroty

 

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją producenta, która obejmuje wady techniczne uniemożliwiające jego prawidłowe i zgodne z przeznaczeniem używanie.

Jeśli towar nie jest w pełni wartościowy prosimy kontakt z nami meilowy lub telefoniczny.

 

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, a w przypadku gdy zamówienie zostało przesłane partiami – od odebrania ostatniej przesyłki.

W celu zgłoszenia reklamacji lub zwrotu Klient może skorzystać z formularza przygotowanego przez Sklep. Pobierz formularz.

 

Oświadczenie o rezygnacji należy przesłać w terminie 14-u dni od daty otrzymania towaru, na adres prowadzącego sklep internetowy. O zachowaniu terminu decyduje data nadania oświadczenia. W celu zgłoszenia reklamacji. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej przez Internet lub za pośrednictwem telefonu może być przesłane na piśmie pod adres:

 

ZIMA Firma Fonograficzno-Handlowa

ul. Traugutta 71B/7

44-120 Pyskowice

 

Albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@zima.slask.pl

 

O zachowaniu 14 dniowego terminu decyduje data nadania przesyłki zawierającej oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

 

W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy nie trzeba podawać uzasadnienia.

 

Prawo zwrotu nie przysługuje konsumentowi w przypadku nagrań audialnych i wizualnych dostarczanych z zapieczętowanych opakowaniach, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Zwracany towar oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy prosimy odesłać listem poleconym na adres:

ZIMA Firma Fonograficzno-Handlowa

ul. Traugutta 71B/7

44-120 Pyskowice

z dopiskiem: Zwrot

Towar należy zwrócić w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o rezygnacji.

Klient ponosi koszty odesłania produktu pod adres ZIMA Firma Fonograficzno-Handlowa.

Sklep internetowy sklep.zima.slask.pl zwraca Klientowi należność za odesłany towar w ciągu 14 dni, licząc od dnia odebrania oświadczenia o rezygnacji. ZIMA Firma Fonograficzno-Handlowa może powstrzymać się od zwrotu uiszczonych kwot do czasu zwrotu zamówionych towarów.

W przypadku, gdy zwracane towary noszą ślady używania przekraczającego zwykłe zapoznanie się z ich charakterem i cechami, ZIMA Firma Fonograficzno-Handlowa zwraca Klientowi uiszczone kwoty pomniejszone o zmniejszenie wartości towaru.

W przypadku, gdy Klient wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczania towaru oferowany przez Sklep Internetowy sklep.zima.slask.pl, ZIMA Firma Fonograficzno-Handlowa zwraca Klientowi odstępującemu od zamówienia jedynie równowartość kosztu najtańszej oferowanej przesyłki. Celem uniknięcia wątpliwości najtańszą przesyłką dostępną w sklep.zima.slask.pl.pl jest przesyłka pocztowa opłacana przelewem lub za pomocą serwisu dotpay.

 

Pieniądze zostaną zwrócone przy użyciu tego samego sposoby zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że klient zwróci się wyraźnie o zwrot przy użyciu innego sposobu.

 

UWAGA! Nie przyjmujemy zwrotów zamówionych towarów odsyłanych jako paczka za pobraniem

 

Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty odebrania towaru.

Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep.zima.slask.pl przesyłki z reklamowanym produktem.

 

W przypadku uzasadnionej reklamacji, produkt uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.

 

Reklamowany produkt (posiadający wady fabryczne, uszkodzony w trakcie wysyłki lub wysłany niezgodnie z zamówieniem) wraz z opisem przyczyny reklamacji oraz numerem konta bankowego, na który zostaną zwrócone pieniądze za reklamowany produkt, prosimy odesłać jak najszybciej listem poleconym na adres:

ZIMA Firma Fonograficzno-Handlowa

ul. Traugutta 71B/7

44-120 Pyskowice

 

Koszty związane z odesłaniem produktu reklamowanego (równowartość opłaty pocztowej), zwrócimy Państwu przelewem bankowym niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

 

UWAGA! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

 

Ochrona danych osobowych

 

Rejestrując się na stronie www.sklep.zima.slask.pl akceptują Państwo regulamin zakupów.

 

Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez ZIMA Firma-Fonograficzno Handlowa z siedzibą w Pyskowicach, 44-120, ul. Traugutta 71B/7, w celu realizacji zamówienia. Dane są chronione zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tekst jednolity - Dz. U. nr 101/2002, poz. 928). Informujemy także, ze przysługuje Państwu prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne.

 

Postanowienia końcowe

 

1. Obecność towaru w cenniku sklepu internetowego www.zima.slask.pl nie oznacza dostępności towarowej i możliwości realizacji zamówienia.

2. sklep.zima.slask.pl nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

3. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w sklep.zima.slask.pl.

4. Firma ZIMA dokłada należytej staranności, aby treść oferty sprzedaży towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji (np. cen, konfiguracji, itd.) – ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie potwierdzenia zamówienia przez sklep.zima.slask.pl.

5. W sprawach nieuregulowanych w "Regulaminie zakupów" mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

9. Firma ZIMA zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany niniejszych Warunków i Zasad sprzedaży obowiązują od daty opublikowania ich na stronie sklepu.


© zima.slask.pl All rights reserved (desing: 3a.pl)